Nettmøter om arbeidstid og balanseperiode

Jobber du i Apotek 1, Boots eller Vitus? Har du spørsmål om balanseperiode og arbeidstid? Her får du svarene.
Boots:
Tirsdag 11. oktober 2016 klokken 17 - 18 svarer hovedtillitsvalgt Inger Johanne Opseth, Ingrid Katrine Løkke og forbundsleder Irene Hope på spørsmål her: parat.adobeconnect.com/farmasiforbundet/

Apotek 1:
Onsdag 12. oktober 2016 klokken 17 - 18 svarer hovedtillitsvalgt Ann-Karin Berggren og forbundsleder Irene Hope på spørsmål her: parat.adobeconnect.com/farmasiforbundet/

Vitus:
Mandag. 17. oktober klokken 17 - 18 svarer hovedtillitsvalgt Anita Sveum Nilsen og forbundsleder Irene hope på spørsmål her: parat.adobeconnect.com/farmasiforbundet/

Vil du delta på nettmøtet, klikker du deg enkelt inn på siden, hvor du kan stille dine spørsmål og få svar på direkten. Det er naturligvis mulig å stille spørsmål om dette temaet også på andre tidspunkter, gjennom våre vanlige kanaler - e-post, telefon og på Facebook-gruppene Farmasiforbundet i Apotek 1Farmasiforbundet i Boots og Farmasiforbundet i Vitusapotek.